سایت http://30book.4kia.ir سایت دانلود کتاب ,دانلود مقاله,دانلود تحقیق ,دانلود گزارش کاراموزی ,دانلود طرح توجیهی ,دانلود پروژه ,دانلود پاورپوینت ,دانلود جزوه وغیره

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1195
  • بازدید دیروز : 929
  • بازدید کل : 1656237

دانلود کتاب قدرت ضمیر ناخودآگاه شما جوزف مورفی


دانلود کتاب قدرت ضمیر ناخودآگاه شما جوزف مورفی

دانلود کتاب قدرت ضمیر ناخودآگاه شما جوزف مورفی-به این منظور طراحی شده است تا به شما بیاموزد که عادات فکری و تصاویر ذهنی شما، سرنوشت شما را رقم می‌زنند؛ چراکه انسان همان چیزی است که در ضمیر ناخودآگاهش می‌اندیشد.

چرا یک انسان غمگین است و دیگری شاد؟ چرا یک انسان خوشبخت و ثروتمند است و دیگری تنگدست و بیچاره؟ چرا یک انسان همواره اسیر ترس و اضطراب است، اما دیگری سرشار از آرامش و اطمینان؟ چرا یک انسان در خانه‌ای زیبا باشکوه زندگی می‌کند، اما دیگری زاغه‌نشین است؟ چرا یک انسان کاملاً موفق است و دیگری مجسمه شکست؟ چرا یک سخنران فوق‌العاده و معروف است، اما دیگری متوسط و گمنام؟ چرا یک انسان در شغل و حرفه‌اش یک نابغه است، اما دیگری در زندگی‌اش موفق به انجام هیچ کار ارزشمندی نشده؟ چرا یک انسان که دچار یک بیماری لاعلاج شده است،‌ شفا پیدا می‌کند و دیگری نه؟ چرا بسیاری از انسانهای خوب، خوش‌قلب و مذهبی در زندگی دچار عذاب‌های جسمی و ذهنی هستند؟ چرا یک زن در ازدواجش کاملاً احساس خوشبختی می‌کند، اما خواهر او از زندگی زناشویی‌اش ناراضی و ناراحت است؟

آیا در نحوه عملکرد ذهن هشیار و ضمیر ناخودآگاه شما، پاسخی برای این سؤالات وجود دارد؟ قطعاً همین‌طور است!

هدف من از نوشتن این کتاب، پاسخ به سؤالات بالا و بسیاری سؤالات مشابه دیگر است. من می‌خواهم حقایق بنیادین بزرگی را که در رابطه با ذهن شما وجود دارد، با ساده‌ترین زبان ممکن برای شما شرح دهم. من اعتقاد دارم که به‌خوبی می‌توان قوانین بنیادین و اساسی زندگی و ذهن انسان را با زبانی ساده و عامیانه توضیح داد. شما با مطالعه این کتاب متوجه می‌شوید که لحن و کلمات به‌کاررفته در آن، مانند مکالمات روزمره خودتان است. من به شما توصیه می‌کنم که حتماً مطالب این کتاب را بخوانید و تکنیک‌های مطرح‌شده در آن را در زندگی‌تان به‌کار ببرید، و به شما اطمینان می‌دهم که با انجام این کار، نیرویی معجزه‌گر را در زندگی‌تان مشاهده می‌کنید که شما را از سردرگمی، بیچارگی، و شکست رها می‌کند و به‌سوی جایگاه حقیقی‌تان در زندگی هدایت می‌کند، مشکلاتتان را برطرف می‌نماید، محدودیت‌های روانی و فیزیکی شما را از میان برمی‌دارد، و شما را در مسیر رسیدن به آزادی، خوشحالی و آرامش خاطر قرار می‌دهد. این نیروی معجزه‌گر ضمیر ناخودآگاه شما، می‌تواند بیماری‌های شما را از بین ببرد، و دوباره شما را قوی و پرانرژي کند.

ویژگی منحصربه‌فرد این کتاب، عملی بودن آن است. در اینجا شما با تکنیک‌های ساده و قابل‌استفاده‌ای آشنا می‌شوید که به‌راحتی می‌توانید آن‌ها را در زندگی روزمره ‌خود به‌کار بگیرید. من این پروسه ساده را به مردان و زنان زیادی در سرتاسر دنیا آموزش داده‌ام، و به‌تازگی هزار نفر با باورها و مذاهب مختلف در یک دوره کلاس ویژه که من در لس‌آنجلس برای آموزش شیوه‌های مطرح‌شده در این کتاب برگزار کرده بودم، شرکت کرده بودند. بسیاری از این افراد از مسافت‌های بسیار دوری برای شرکت در هر کلاس به لس‌آنجلس می‌آمدند. ویژگی‌های منحصربه‌فرد این کتاب شما را به خود جذب می‌کنند، چون به شما نشان می‌دهند که چرا در بیشتر مواقع، دقیقاً به نقطه مخالف آن چیزی می‌رسید که می‌خواستید. تاکنون مردم هزاران بار در گوشه‌کنار جهان از من سؤال کرده‌اند که «چرا بااینکه من این‌همه دعا کردم، اما جوابی نگرفتم؟» در این کتاب، ما دلایلی را که باعث می‌شوند دعاهایتان مستجاب نشوند برایتان شرح می‌دهیم. همچنین راه‌های متعددی را برای تأثیر گذاشتن بر ضمیر ناخودآگاهتان به شما می‌آموزیم، و به سؤالات فراوانی که در ذهن شما است، پاسخی واضح و روشن می‌دهیم، و همین مسئله این کتاب را به کتابی فوق‌العاده ارزشمند تبدیل می‌کند که می‌تواند زندگی شما را متحول نماید.

شما باید یاد بگیرید که چطور از ذهنتان استفاده کنید. ذهن شما دو سطح مختلف دارد- سطح هشیار یا منطقی، و سطح ناخودآگاه یا غیرمنطقی. شما با ذهن هشیارتان فکر می‌کنید، و هر چیزی را که زیاد به آن فکر کنید به ضمیر ناخودآگاه شما انتقال می‌یابد،‌ و ضمیر ناخودآگاه شما با توجه به ماهیت آن فکرها، به دنیای بیرونی شما شکل می‌دهد. ضمیر ناخودآگاه شما، جایگاه احساسات شما است، و درواقع آن قسمتی از ذهن است که قدرت آفرینندگی دارد. اگر شما به چیزهای خوب فکر کنید، خوبی‌ها به سمت شما کشیده می‌شوند؛‌و اگر به افکار منفی فکر کنید، بدی‌ها به‌سوی شما می‌آیند. این نحوه عملکرد ذهن شما است.

روانشناسان و روان‌پزشکان خاطرنشان کرده‌اند، زمانی که افکار شما وارد ضمیر ناخودآگاهتان می‌شوند، بر روی سلول‌های مغزی شما تأثیر می‌گذارند. به‌محض اینکه ضمیر ناخودآگاهتان ایده‌ای را می‌پذیرد، بی‌درنگ عمل کردن به آن را آغاز می‌کند. این لایه از ذهن شما، بر اساس ایده‌هایی که می‌پذیرد عمل می‌کند و با استفاده از تمام دانشی که شما در طول عمرتان جمع‌آوری کرده‌اید، اطمینان حاصل می‌کند که آن ایده‌ها به واقعیت تبدیل شوند. ضمیر ناخودآگاهتان، نیرو، انرژی و خردمندی بی‌پایانی را که در وجود شما نهفته است بیدار می‌کند، و از قوانین طبیعت در راستای رسیدن به هدفش استفاده می‌نماید. گاهی اوقات ضمیر ناخودآگاهتان راه‌حلی فوری برای مشکلاتتان پیش پای شما قرار می‌دهد، اما در بقیه مواقع این کار ممکن است روزها، هفته‌ها و یا ماه‌ها به طول بینجامد . . . اما نهایتاً کارش را انجام می‌دهد.

آزمایش‌های بی‌شماری توسط روانشناسان بر روی افرادی که در حالت خلسه بوده‌اند، انجام گرفته است. این آزمایش‌ها نشان داده‌اند که ضمیر ناخودآگاه قادر نیست که انتخاب کند و یا بین دو چیز مقایسه انجام دهد؛ دو عملکردی که جزئی ضروری از فرایند تجزیه‌وتحلیل منطقی هستند. این آزمایش‌ها نشان داده‌اند که ضمیر ناخودآگاه شما هر فکری را که به آن وارد شود، می‌پذیرد، حتی اگر آن فکر کاملاً غلط باشد. هنگامی‌که ضمیر ناخودآگاهتان ایده‌ای را بپذیرد، نسبت به آن واکنش نشان می‌دهد. برای اینکه بهتر متوجه شوید که ذهن ناخودآگاه تا چه حدی ایده‌هایی را که به آن وارد می‌شوند، می‌پذیرد و به آن‌ها عمل می‌کند، باید بدانید که اگر یک روانشناس باتجربه در زمینه هیپنوتیزم، فردی را به حالت خلسه فرو ببرد و در آن حالت به آن فرد بگوید که او ناپلئون بناپارت است، و یا حتی یک گربه، آن فرد دقیقاً مطابق آن نقش رفتار می‌کند. شخصیت او کاملاً تغییر می‌کند، و باور می‌کند که هر آن چیزی است که آن روانشناس به او می‌گوید. یک هیپنوتیزم کننده ماهر ممکن است به یکی از دانشجویانش که در حالت خلسه است، بگوید که پشت او می‌خارد، به دیگری بگوید که دماغش خون می‌آید، به دیگری بگوید که او یک مجسمه سنگی است، و به نفر دیگر بگوید که او در حال منجمد شدن است و دمای هوا زیر صفر است. هرکدام از دانشجویان بر اساس آن ایده‌ای که به ضمیر ناخودآگاهشان وارد شده است، عمل می‌کنند، بدون اینکه به شواهدی که در محیط اطرافشان وجود دارد و با آن ایده در تضاد است، توجه کنند.

این مثال‌های ساده به‌خوبی نمایانگر تفاوت میان ذهن هشیار و استدلالگر شما و ضمیر ناخودآگاهتان را نشان می‌دهد. ضمیر ناخودآگاه، قدرت استدلال ندارد، نمی‌تواند انتخاب کند، و هر ایده‌ای را که توسط ذهن هشیارتان به آن وارد شود، به‌عنوان یک واقعیت می‌پذیرد. بنابراین، خیلی مهم است که شما به‌صورت آگاهانه، افکار، ایده‌ها و فرضیه‌هایی را انتخاب کنید، که برایتان برکت، سلامتی، و نشاط به ارمغان بیاورند و زندگی‌تان را سرشار از شادی کنند.

اگر شما یاد بگیرید که با نیروی شگفت‌انگیزی که در ضمیر ناخودآگاهتان نهفته است، ارتباط برقرار کنید و آن را رها کنید، می‌توانید به قدرت، ثروت، سلامتی، شادی و لذت خیلی بیشتری در زندگی‌تان دست پیدا کنید. نیازی نیست که شما این قدرت را کسب کنید؛‌ این قدرت همین‌الان هم در وجود شما هست. اما شما باید یاد بگیرید که چطور از آن استفاده کنید. شما باید قبل از هر چیز این نیروی شگفت‌انگیز را به‌درستی درک کنید،‌ تا بتوانید آن را در تمام جنبه‌های زندگی‌تان به کار بگیرید. با دنبال کردن تکنیک‌های ساده‌ای که در این کتاب بیان شده‌اند، شما دانش و فهم موردنیاز را به دست می‌آورید. نور جدیدی به زندگی شما می‌تابد، و می‌توانید با استفاده از این نیروی شگفت‌انگیز، به همه خواسته‌هایتان برسید و تمام رؤیاهایتان را به واقعیت بدل کنید. همین‌الان تصمیم بگیرید که زندگی‌تان را از همیشه غنی‌تر، بزرگ‌تر، و باشکوه‌تر کنید. در اعماق ضمیر ناخودآگاه شما، خردی بی‌کران و نیرویی بی‌پایان نهفته است، و تنها کاری که شما باید انجام دهید، این است که آن‌ها را کشف کنید، تا با استفاده از آن‌ها به تمام خواسته‌هایی که در زندگی دارید، دست پیدا کنید. از همین لحظه تصمیم بگیرید که توانایی‌های بالقوه ضمیر ناخودآگاهتان را کشف کنید، تا تغییرات شگرفی را در زندگی‌تان مشاهده نمایید.

هوش نامحدودی که در ضمیر ناخودآگاه شما نهفته است، می‌تواند هر چیزی را که در هرلحظه نیاز به دانستنش دارید، برایتان آشکار کند، به شرطی که شما با ذهنی باز پذیرای آن باشید. از این طریق، شما افکار و ایده‌های جدیدی را دریافت می‌کنید که شما را قادر می‌سازند تا اختراعات جدیدی را خلق کنید، چیزهای جدیدی را کشف نمایید، یا کتاب‌ها و نمایشنامه‌های بی‌نظیری بنویسید. به‌علاوه، هوش نامحدود ضمیر ناخودآگاه شما می‌تواند دانش‌ و آگاهی حقیقی را در اختیار شما قرار دهد. هوش نامحدود ضمیر ناخودآگاهتان می‌تواند جایگاه حقیقی شما را در زندگی برایتان نمایان کند، و شما را در رسیدن به آن جایگاه یاری دهد. با به‌کارگیری اصول مطرح‌شده در هر فصل از این کتاب، شما به‌جای فقر، فراوانی، به‌جای خرافات، خردمندی، به‌جای رنج،‌ آرامش، به‌جای ناراحتی، شادی، به‌جای تاریکی، روشنایی، به‌جای بی‌نظمی، هماهنگی، به‌جای ترس، اطمینان، و به‌جای شکست، موفقیت را جایگزین می‌کنید.

فرمت:pdf
تعداد صفحات:261
حجم:2مگابات

کیفیت:عالی

زبان:فارسی

دریافت فایل نمونه


مبلغ قابل پرداخت 15,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۵ آذر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 275

پکیج کسب درآمد میلیونی ( تضمینی و تست شده)

بسم الله الرحمن الرحیم  *کسب درآمد از اینترنت روزانه ۲،۰۰۰،۰۰۰ میلیون تومان تضمینی و تست شده*  آپدیت جدید آبان ۱۴۰۲  ((آموزش صفر تا صد کسب درآمد اینترنتی بالای ۵۰،۰۰۰،۰۰۰ میلیون تومان ماهانه، پشتیبانی ۲۴ ساعته ۷ روز هفته، ۱۰۰%حلال شرعی، کاملاً واقعی و تست ...

کتاب از سیر تا پیاز بازاریابی شبکه ای

کتاب از سیر تا پیاز بازاریابی شبکه ای

نام کتاب : از سیر تا پیاز بازاریابی شبکه ای نویسنده : زیگ زیگلار مترجم : زینب فرجی و مصطفی عابدینی فرد فرمت : pdf ... ...

دانلود پاورپوینت هوش تجاری (نسخه کامل)

دانلود پاورپوینت هوش تجاری (نسخه کامل)

عنوان: هوش تجاری فرمت فایل: ppt تعداد اسلاید ها: 146 زبان: فارسی دسته بندی: علوم انسانی، علوم اقتصادی چکیده: سیستم های هوشمند: - هوشمندی، قابليت دنبال کردن هدف به همان روشی است، که انسان دنبال می کند. - يک سيستم هرچه به انسان نزديکتر باشد، هوشمندتر است. - سيستم ... ...

فرمول موتور شور خودرو

فرمول موتور شور خودرو

اسپری موتورشور یکی از عواملی که باعث طولانی شدن، عمر مفید موتور اتومبیل شما خواهد شد تمیز و نحوه درست کار کردن موتور خودرو می باشد. هم چنین داشتن موتور سالم در کاهش آلایندگی های تولید شده نیز سهم بسزایی را خواهد داشت. با توجه به توضیحات ذکر شده سعی بر آن داشته باشید تا ... ...

کتاب صوتی 125 راه اثبات شده برای رسیدن به اوج در فروش بیمه

کتاب صوتی 125 راه اثبات شده برای رسیدن به اوج در فروش بیمه

عنوان کتاب: 125 راه اثبات شده برای رسیدن به اوج در فروش بیمه نویسنده: مارک سیلورمن مترجم: حسام امامی گوینده: علی بهرامی فرمت فایل ها: mp3 تعداد فایل ها: 27 حجم کل فایل ها: 105 مگابایت مدت زمان پخش: 4 ساعت و 15 دقیقه زبان: فارسی توضیحات: کتاب صوتی مهارت های ... ...

دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی تخصصی حسابداری

دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی تخصصی حسابداری

دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی تخصصی حسابداری   مجموعه نمونه سوالات استخدامی تخصصی حسابداری شامل: نمونه سوالات تخصصی حسابداری درس اقتصاد خرد ۱۸۰ عدد نمونه سوالات تخصصی حسابداری درس حسابرسی ۱۸۰ عدد نمونه سوالات تخصصی حسابداری درس اصول حسابداری ۱۷۳ ... ...

نمایندگی خدمات مجازی: ارائه پنل خدمات مجازی، سوشال مدیا

نمایندگی خدمات مجازی: ارائه پنل خدمات مجازی، سوشال مدیا

نمایندگی خدمات مجازی: ارائه پنل خدمات مجازی، سوشال مدیا 200,000 تومان با تخفیف 50% فقط 100,000 تومان پنل «پنل نمایندگی ارائه خدمات مجازی، سوشال مدیا» بمب مجازی مدیریت: سوشال مدیا فرمت: pdf، آدرس پنل، ویدئویی mp4 تیم برنامه نویسی: سوشال مدیا سال انتشار: پنل ... ...

کتاب صوتی اثر مرکب نوشته دارن هاردی

کتاب صوتی اثر مرکب نوشته دارن هاردی

  ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- کتاب‌های مرتبط                                          فیلم ذهن تغییر یافته                   نکته های ... ...

دوره جامع تحلیل گر شو به صورت رایگان

دوره تحلیل گر شو باعث رشد دیدگاه شما نصبت به بازار و چارت ...

دانلود کتاب صوتی راز موفقیت اثر آنتونی رابینز

دانلود کتاب صوتی راز موفقیت اثر آنتونی رابینز

دانلود کتاب صوتی راز موفقیت اثر آنتونی رابینز معرفی کتاب صوتی راز موفقیت در کتاب صوتی راز موفقیت نوشته آنتونی رابینز، به شما راه حل‌هایی پیشنهاد می‌شود تا بتوانید آنچه را که دوست دارید، بدست آورید، ضمن اینکه آنچه را که دارید حفظ کنید. این کتاب راهنمایی عملی برای ... ...

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما