سایت http://30book.4kia.ir سایت دانلود کتاب ,دانلود مقاله,دانلود تحقیق ,دانلود گزارش کاراموزی ,دانلود طرح توجیهی ,دانلود پروژه ,دانلود پاورپوینت ,دانلود جزوه وغیره

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 498
  • بازدید دیروز : 1338
  • بازدید کل : 1656878

دانلود مقاله سودمندی IEEE1394


دانلود مقاله سودمندی IEEE1394 با فرمت ورد ودر 53 صفحه قابل ویرایش

قسمتی از متن مقاله

IEEE 1394 چیست؟

IEEE 1394 با نامهای دیگری نیز از قبیل Sont I – Link , Apple Fire wire شناخته می شود. این اسامی یک درگاه دیجیتال ارزان قیمت ، انعطاف پذیر و با استفاده آسان است که میتواند بسیاری از مشکلات مصرف کنندگان را برای اتصل ابزارهای جانبی با سرعت بالا به PC و به یکدیگر را حل نماید.

این گذرگاه برای اولین بار توسط شرکت Apple معرفی شد و سپس توسط گروه کاری 1394 در داخل موسسه مهندسان برق و الکترونیک (Electrical and Electronics Engineers (IEEE Institute of توسعه داده شده و استاندارد گردید. استاندارد IEEE 1394 کلیه مشخصات مورد نیاز برای این گذرگاه را تعریف مینماید. این گذرگاه به خاطر استفاده مستقیم از داده های دیجیتال که نیاز به تبدیل داده ها را از میان برمیدارد توانایی انتقال سیگنالها با کیفیتی بسیار بهتر را دارا میباشد. بعلاوه این گذرگاه با استفاده از یک کابل سریال نازک و کوچک بسیاری از مشکلات به وجود آمده توسط گذرگاههای موازی عریض با کابلهای پهن و بزرگ را حل مینماید.

همچنین این گذرگاه با نصب کاملاً خودکار کلیه پیچیدگیهای نصب نرم افزاری به صورت دستی را حذف نموده است . با پشتیبانی از عملکرد Hot – Plug توانایی نصب نمودن و برداشتن ابزارها را در زمان کار سیستم بدون نیاز به Reboot ارائه می نماید. IEEE 1394 گذرگاهی بینهایت انعطاف پذیر و قابل تنظیم است و میتواند در سرعتهای Mbps 100 , 200 , 400 به وسیله یک کابل پیوسته بسته به نوع نیاز عمل نماید. با استفاده از این گذرگاه میتوان ابزارها را به صورت ستاره ای به همراه یک هاب مرکزی و یا به صورت حلقوی و بدون نیاز به هاب مرکزی به یکدیگر متصل نمود. همچنین به وسیله IEEE 1394 میتوان ابزارها را بدون نیاز به اتصال به یک PC به یکدیگر نیز متصل کرد و اتصالات Peer – To – Peer به وجود آورد.

این گذرگاه با استفاده از تکنیکهای زمانهای بحرانی به وجود آمده در انتقال اطلاعات جریانی مخصوصاً کاربردهای صدا و ویدیو را از میان برداشته و به این صورت از هزینه میکاهد.

سودمندی IEEE1394

تا کنون افرادی که در زمینه machine vision کار می کردند در مورد منافع و مضرات استاندارد شبکه ای دیجیتال IEEE1394 که توسط مصرف کنندگان دوربین های ویدئویی DV و توسط APPle این استاندارد firewire و link توسط sony نامیده می شود. چیزهایی شنیده اند. شبیه بیشتر تکنولوژی سخت افزارهای machine vision این استاندارد بدون فکر قبلی در این زمینه ابداع شد بنابراین هنگام تولید جای تعجب زیادی نبود . machine vision به هوشمندی و پشتکار و تهیه مستندات نیازمند است.

در ظاهر شید این که در محیط کاری machin vision هیچ تکنولوژی دوربین دیگری کار نمی کند. اما در حقیقت هنگامی که 1394 تکنولوژی را ادغام کرد منافع آن در مقابل محدودیت هایش برای استفاده در زمینه وظایف machin vision بسیار بیشتر شد.

واقعاً IEEE1394 چیست؟

در پایین ترین سطح، 1394 چیزی بیش از یک استاندارد شبکه دیجیتال پر سرعت نیست شبیه fast Enternet . گرچه از دو نظر اساسی با استاندارد loobaset که شبیه این استاندارد است متفاوت است :

1- این استاندارد برای ارتباطات با مسیرکوتاه در نظر گرفته شده اند با سرعت mbp 400 که امروزه دارنده هزینه کمتر از کابل کشی و محدودیت فاصله آن با استافده از hub و reapter مانند تکنولوژی Ethernet (IEEE1394) از میان برداشته شود که هزینه hvb امروزه بسیار کم می باشد.

2- این استاندارد پهنای باند را می تواند تضمین کند در حالت Isochronous کانال با پهنای باند معین شده برای هر وسیله متصل شده وجود دارد. و این امکانات اجازه می دهد تصویر زنده بدون وقفه به شبکه مشترک مقابل بدون «hiccup » ارسال شود.

هنگامی که شما درباره استفاده دوربین های دیجیتالی با سیستم دید صنعتی صحبت می کنید یک مورد انتقادی که وجود دارد در ذهن تداعی می شود و آن 1394 Trade Associotion Digital comera specification است (مشخصات دوربین دیجیتال اتحادیه بازرگانی 1394) که به صورت مخفف (.cam spec) گفته می شود.

D.cam spec استاندارد طراحی دوربین ها است که تعریف می کند خصوصیاتی که به اندازه کافی برای استفاده صنعتی نیرومند می باشند.

با طراحی دوربین ها برای D-cam spec ، امکان استفاده از مجموعه ی استاندارد پیغام ها برای ردیابی دوربین در شبکه 394 و سپس پرس و جو در مورد توانایی های آن امکان پذیر است.

این توانایی ها شامل لیستی از حالت های ویدیوئی و وضوح تصویر پشتیبانی شده و لیستی از خصوصیات قابل برنامه ریزی مثل فیلتر کردن، تعادل برقرار کردن، بزرگ نمایی و روشنی تصویر است.

به خاطر داشته باشید که استفاده از دوربین های طراحی شده برای D-camspec نیاز به بسته نرم افزاری برای کامپیوترهای میزبان دارد که آن ها را قادر کند که دوربین های آماده D- com را کنترل کنند.

یکی از خصوصیات مهم D- com spec این است که استانداردهای ویدئویی مختلف را تعریف می کند و با هر فرصت استاندارد نیز مدهای استاندارد مختلف را تعریف می کند برای مثال

Format 1 , mode 5 frome Rote 3 – 640 ´ 480 monochrome / 8 bit / pixel

Format 2 , mode 2 , frome rate 2 = 1280 ´ 960 / monochrome / 8 bit / pixel / 75 frome per second

این فرصت های استاندارد بسیار مهم هستند چون کار نرم افزارهای D- com را در کامپیوترهای میزبان برای کنترل دوربین و فرایند رسیدن تصویر آسان می کنند.

فرصت های استاندارد به نرم افزار اجازه تغییر برخی خصوصیات پایه ای کار دوربین را با کمی تغییر در تنظیمات می دهد این تغییرات اجازه می دهند که نرم افزار اطلاعات خصوصیات تصاویر ورودی را بداند بنابراین قادر خواهد بود که فرآیند و نمایش تصویر را به درستی انجام دهد.

خصوصیات D- com معمولاً شامل فرصت تصاویر باز که در فرصت v نامیده می شود است این فرمت راهنمایی عمومی است برای این که ساختار تصویر باید چگونه باشد اما انعطاف کافی را داشته باشد بنابراین طراحان دوربین می توانند از راه های یکتا استفاده کنند. برای مثال فرمت v برای پیاده سازی محیط اسکن به کار می رفت (AIO ) با (AOI ) کاربران دوربین می توانستند محیطی از حسگرهای دوربین را طراحی کنند و فقط اطلاعات تصویر از محیط طراحی از دوربین های ارسال خواهد شد.

رویا 1394

رویایی machine vision وجود دارد که من جرات به کار بردن آن را سال پیش نداشتم. پشت میزم می نشیم و تصاویر ویدئویی ضعیفی را در سه پنجره کامپیوترم می بینم . یک پنجره را 20 فریم در هر ثانیه دریافت می کند به صورت Ful – color 580 × 780 پنجره دیگر از ویدئو 30 فریم در هر ثانیه دریافت می کند از دوربین 480 × 640 . سومین پنجره 7030×1300 تصویر را در بیش از 10 فریم در هر ثانیه بر اساس سیگنال های مدارهای خارجی دریافت می کنند که مستقیماً توسط دوربین تحویل داده می شود.

همه این فرمت های ویدیویی در بیش از یک شبکه اجرا می شوند با اتصالات کابلی 50 دلاری برای هر دوربین که به هاب 200 دلاری متصل است. کابل 50 دلاری دیگر به هاب 1700 دلاری برای کامپیوترهای Dell متصل است.

از زمانی که داده های ویدئویی 1394 مستقیماً بر روی کامپیوتر میزبان ذخیره می شود داده های ویدئویی برای پردازش از زمانی که می رسند آماده هستند. به طور نمونه نرم افزارهای کنترلی دوربین شامل حالت های که اجازه پردازش و نمایش تصویر را می دهند خواهند بود آن ها به طور معمول شامل توانایی تغییر تنظیمات دوربین در فضا را هم دارند.

تکنولوژی

مقایسه بین IEEE1394 و دیگر واسط های دیجیتالی

از زمانی که واسط های مختلف زیادی موجود است مانند 644 RS و 422RS و usb سیستم های بینایی مجتمع ساز بسیار زمانی که یک واسط درست را برای کاربرد انتخاب می کنند گیج می شوند برای تصور طراحی از یک سیستم بینایی این راهی برای داشتن یک واسط درست است.

مسائل راپیچیده تر می سازد و این پاسخ آسانی نیست مثل این که IEEE1394 بهترین انتخاب است علاوه بر این استاندارد Comerolink جدید به وسیله شرکت های Pulnix و Basler AG ارتقا داده شده است ولی چرا IEEE1394 یک چاره باید باشد؟

این سوالات به همان اندازه بیشتر کاربردهای بینایی پیچیده هستند و رهنمون ساده هم وجود ندارد هرکدام از این واسط ها مزایا بسیاری را ارائه می دهند و هر کدام از آن ها مضرات خاص خود را دارند در جدول زیر مقایسه ای بین سیستم های واسط ارائه شده است (صفحه 3)

یک مقایسه با دقت از خصوصیات نشان داده شده در جدول باید راهنما انتخاب اول شما برای رابط ها باشد برای مثال مجتمع کننده کی که نیاز به سرعت بالا دارد usB2 و IEEE1394 نمی توانند اولین انتخاب باشند از طرفی دیگر این باس ها اولین ها برای انتخاب در حالت جایی که چندین دوربین مورد نیاز است یا هزینه یک مسئله بحرانی است. بنابراین کاربران نیاز به آگاهی از خصوصیات جاری D-Com دارند که به وسیله دوربین های line Scan پشتیبانی نمی شوند گرچه خصوصیات به صورت باز هستند و پشتیبانی line Scan می تواند از طریق فرمت V انجام شود.

انعطاف پذیری و کاهش قیمت

بسیاری از مهندسان کاربردی پردازش تصویر با یک مشکل مشابه عمومی روبرو هستند که زمان طراحی و ساخت یک سیستم رخ می دهد. کاربر نهایی نیاز به یک سیستم انعطاف پذیر با قابلیت تطابق ساده و زمان تحویل سریع و از همه مهم تر قیمت مناسب دارد. با سیستم های متداول به صورت دیجیتال یا آنالوگ مهندسان باید خودشان ترکیب مشخص دوربین های موجود و فریم های تصویر در حافظه و نرم افزارها را محدود کنند. انتخاب محصولات برای تنظیمات این سیسم ها محدود شده است مگر این که تصمیمات برای استفاده از تصاویر حافظه فریم گران قیمت گرتفه شود که به وسیله چندین دوربین پشتیبانی می شود که به گاهی multi – norm نامیده می شوند. این معمولاً امکان پذیر نیست که چندین دوربین با وضوح متفاوت در یک frome grabber مشترک عمل کنند.

برای بسیاری از کاربردها و احداث دوربین ها دیجیتال به وسیله قیمت معین شده توسط خریدار آخر ممانعت می شود با افزایش استفاده از IEEE1394 در تجارت پردازش تصاویر صنعتی بسیاری از مشکلات قابل حل هستند با راه های مطمئن و هزینه مناسب


مبلغ قابل پرداخت 15,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 269

پکیج کسب درآمد میلیونی ( تضمینی و تست شده)

بسم الله الرحمن الرحیم  *کسب درآمد از اینترنت روزانه ۲،۰۰۰،۰۰۰ میلیون تومان تضمینی و تست شده*  آپدیت جدید آبان ۱۴۰۲  ((آموزش صفر تا صد کسب درآمد اینترنتی بالای ۵۰،۰۰۰،۰۰۰ میلیون تومان ماهانه، پشتیبانی ۲۴ ساعته ۷ روز هفته، ۱۰۰%حلال شرعی، کاملاً واقعی و تست ...

کتاب از سیر تا پیاز بازاریابی شبکه ای

کتاب از سیر تا پیاز بازاریابی شبکه ای

نام کتاب : از سیر تا پیاز بازاریابی شبکه ای نویسنده : زیگ زیگلار مترجم : زینب فرجی و مصطفی عابدینی فرد فرمت : pdf ... ...

دانلود پاورپوینت هوش تجاری (نسخه کامل)

دانلود پاورپوینت هوش تجاری (نسخه کامل)

عنوان: هوش تجاری فرمت فایل: ppt تعداد اسلاید ها: 146 زبان: فارسی دسته بندی: علوم انسانی، علوم اقتصادی چکیده: سیستم های هوشمند: - هوشمندی، قابليت دنبال کردن هدف به همان روشی است، که انسان دنبال می کند. - يک سيستم هرچه به انسان نزديکتر باشد، هوشمندتر است. - سيستم ... ...

فرمول موتور شور خودرو

فرمول موتور شور خودرو

اسپری موتورشور یکی از عواملی که باعث طولانی شدن، عمر مفید موتور اتومبیل شما خواهد شد تمیز و نحوه درست کار کردن موتور خودرو می باشد. هم چنین داشتن موتور سالم در کاهش آلایندگی های تولید شده نیز سهم بسزایی را خواهد داشت. با توجه به توضیحات ذکر شده سعی بر آن داشته باشید تا ... ...

کتاب صوتی 125 راه اثبات شده برای رسیدن به اوج در فروش بیمه

کتاب صوتی 125 راه اثبات شده برای رسیدن به اوج در فروش بیمه

عنوان کتاب: 125 راه اثبات شده برای رسیدن به اوج در فروش بیمه نویسنده: مارک سیلورمن مترجم: حسام امامی گوینده: علی بهرامی فرمت فایل ها: mp3 تعداد فایل ها: 27 حجم کل فایل ها: 105 مگابایت مدت زمان پخش: 4 ساعت و 15 دقیقه زبان: فارسی توضیحات: کتاب صوتی مهارت های ... ...

دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی تخصصی حسابداری

دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی تخصصی حسابداری

دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی تخصصی حسابداری   مجموعه نمونه سوالات استخدامی تخصصی حسابداری شامل: نمونه سوالات تخصصی حسابداری درس اقتصاد خرد ۱۸۰ عدد نمونه سوالات تخصصی حسابداری درس حسابرسی ۱۸۰ عدد نمونه سوالات تخصصی حسابداری درس اصول حسابداری ۱۷۳ ... ...

نمایندگی خدمات مجازی: ارائه پنل خدمات مجازی، سوشال مدیا

نمایندگی خدمات مجازی: ارائه پنل خدمات مجازی، سوشال مدیا

نمایندگی خدمات مجازی: ارائه پنل خدمات مجازی، سوشال مدیا 200,000 تومان با تخفیف 50% فقط 100,000 تومان پنل «پنل نمایندگی ارائه خدمات مجازی، سوشال مدیا» بمب مجازی مدیریت: سوشال مدیا فرمت: pdf، آدرس پنل، ویدئویی mp4 تیم برنامه نویسی: سوشال مدیا سال انتشار: پنل ... ...

کتاب صوتی اثر مرکب نوشته دارن هاردی

کتاب صوتی اثر مرکب نوشته دارن هاردی

  ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- کتاب‌های مرتبط                                          فیلم ذهن تغییر یافته                   نکته های ... ...

دوره جامع تحلیل گر شو به صورت رایگان

دوره تحلیل گر شو باعث رشد دیدگاه شما نصبت به بازار و چارت ...

دانلود کتاب صوتی راز موفقیت اثر آنتونی رابینز

دانلود کتاب صوتی راز موفقیت اثر آنتونی رابینز

دانلود کتاب صوتی راز موفقیت اثر آنتونی رابینز معرفی کتاب صوتی راز موفقیت در کتاب صوتی راز موفقیت نوشته آنتونی رابینز، به شما راه حل‌هایی پیشنهاد می‌شود تا بتوانید آنچه را که دوست دارید، بدست آورید، ضمن اینکه آنچه را که دارید حفظ کنید. این کتاب راهنمایی عملی برای ... ...

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما