سایت http://30book.4kia.ir سایت دانلود کتاب ,دانلود مقاله,دانلود تحقیق ,دانلود گزارش کاراموزی ,دانلود طرح توجیهی ,دانلود پروژه ,دانلود پاورپوینت ,دانلود جزوه وغیره

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1558
  • بازدید دیروز : 1264
  • بازدید کل : 1686580

دانلود جزوه اصول و فنون تبلیغات در ارتباطات مردمی روابط عمومی


دانلود جزوه اصول و فنون تبلیغات در ارتباطات مردمی روابط عمومی با فرمت ورد ودر73 صفحه قابل ویرایش

قسمتی از متن جزوه

مقدمه

يكي از عواملي كه در سرنوشت هر مؤسسه ، گروه و فرد اهميت و ارزش اساسي دارد و آنها را در نيل به هدفهايشان ياري مي دهد ، كيفيت رابطه آنها با افراد و مؤسساتي است كه با آن سر و كار دارند و همچنين با افكار عمومي جامعه اي كه در آن به فعاليت مشغولند. هر اندازه اين ارتباط به طور مفيدي مستقر و به شكل مؤثري گسترش يافته باشد ، به همان اندازه آن فرد ، گروه و مؤسسه در دستيابي به اهداف خود موفق تر است(تئوري و عمل در ارتباطات ، مير سعيد قاضي).

اكنون به عنوان يك اصل در مديريت پذيرفته شده است كه افراد و مؤسسات براي هر چه بهتر و راحت تر رسيدن به مقاصد خود ، نيازمند به حسن رابطه و درك متقابل و توسعه تفاهم با يكديگر و عموم مردم هستند.

مديران و مؤسسات به دلايل فوق از چند دهه پيش به اين طرف در تشكيلات روابط عمومي خود اقدام به تأسيس واحدي به نام «ارتباطات مردمي » نمودند تا از طريق آن ارتباط مفيد و مؤثري با افراد خارج و داخل سازمان برقرار نمايند و با آگاه كردن ، تشويق و ترغيب آنان ، سريعتر ، راحت تر و با هزينه كمتر به اهداف مديران جامه عمل بپوشانند.

دست اندركاران چنين واحدهايي همه روزه در تلاشند تا با استفاده از تكنيكها و تخصصهاي حرفه اي روابط عمومي ، به گسترش تفاهم و ارتباط مؤثر بپردازند.یكی از این مهارت‌ها، مهارت تبلیغ و تركیب آن با ارتباطات مردمی است.

پيدايش روابط عمومي در سازمان هاي كشور به مفهوم امروزي و حرفه اي آن يكي از ره آوردهاي غرب است و به اقتباس از مؤسسات كشورهاي صنعتي صورت گرفته ؛ بديهي است كه از آغاز پيدايش تمدن و فرهنگ در اين سرزمين ، پادشاهان و رهبران ديني و دست اندركاران فعاليتهاي اقتصادي متناسب با زمان و محيط خود با هوشياري از تكنيكها و روشهاي روابط عمومي در فعاليتهاي خود بهره مي گرفتند.

همچنين با دقت در افكار و رفتار سيره نبوي و امامان معصوم و توجه ژرف به مفاهيم ارزشمند « نهج البلاغه » متوجه سفارشات اين بزرگواران در جهت ارتباط با مراجعه كنندگان و رفتار كريمانه آنان مي شويم.

تكنيكهايي كه امروزه در بخش ارتباطات مردمي روابط عمومي سازمانها و مؤسسات به شكل تئوري و عملي در جهت تشويق و ترغيب مخاطبان و لزوم توجه به «پس فرستهاي» آنان مورد استفاده قرار مي گيرد؛ به شكل ساده و خالصانه در زندگي و سيره اين بزرگواران ديده مي شود.

 

تعریف تبلیغ

تبلیغ: مصدر باب تفعیل از ریشه بلغ به معنی رساندن.

تبلیغ: رساندن پیام به دیگران از طریق برقراری ارتباط به منظور ایجاد تغییر نگرش.

تبلیغ ( لاسول ): تحت تاثیر قرار دادن عمل انسان از طریق دستکاری تصورات.

تبلیغ: تلاش سازمان یافته به منظور شکل دادن و تغییر افکار و رفتار برای دستیابی به یک پاسخ مناسب و مورد نظر مبلغ.

تبلیغ: مصدر باب تفعیل از ریشه ی بلغ به معنــــی رساندن. خود تبلیغ به معنی رسانندگــــــــی و مبلغ به معنی رساننده ی پیامها و آموزه های ویژه ی تبلیغی است.

تعریغ تبلیغ: می توان تبلیغ را در مفهـــــــــوم جامع آن رساندن پیام به دیگـــــــــران از طریق برقراری ارتباط به منظور ایجاد تغییر و دگرگونی در دانش ؛ نگرش و رفتار مخاطبان دانست.

باید اذعان داشت که در تبلیغات صرف رساندن یک ایده پایان کار نیست بلکـــــــه اغناء یا ترغیب در جهت دست یابی به هدف خاصی نیز مد نظر قرار دارد.

فرهنگ و بستر تبلیغات را اینگونه معرفی کرده است:

تلاش برای ارائه آموزه ها ، ایده ها ، دلیل ، شواهد یا ادعا از طریق رسانه های ارتباطــــــی برای تقویت هدفی یا مبارزه با ضد آن هدف.

هارولد لاسول جامعه شناس ارتباطات ، تبلیغات را این چنین تعریف می کند:

تبلیغات در معنای گسترده آن فن تحت تاثیز قرار دادن عمل انسان ها از طریق دستکاری تصورات آنهاست به گفته برنیز تبلیغات نوین تلاشی است پیوسته در جهت ایجاد یا شکل دادن رخ دادها برای تحت تاثیــــــــر قراردادن عامه ی مردم با کار فکری و جمعی.

بسیاری از اندیشمندان حوزه ارتباطات تبلیغ را چنین تعریف می کنند:

تبلیغ تلاش سازمان یافته به منظور شکل دادن به ادراکات ، ساختن یا دستکاری کـردن شناخت ها ، هدایت رفتار برای دستیابی به یک پاسخ که خواسته ی مورد نظر مبلغ را تقویت می کند باشد.

 

تعریف تبلیغات بازرگانی:

تعریف فرهنگ لغت از تبلیغات بازرگانی تعریف ساده ای است یعنی عمل جلب توجه مردم به محصول یا فعالیت تجاری.

انجمن بازاریابی آمریکا ، تبلیغات بازرگانی را چنین تعریف می کند:

تبلیغ بازرگانی یعنی معرفی غیر شخصی که هدف آن آگاهی بیشتر از ایده ها ، کالا یا خدماتی که کارفرما یا هدایت کننده مالی شخص دارد. اما در هیچ کدام از این کلمات به نقش رسانه های جمعـــــی اشاره نشده است. در کتاب راهنمــــــای تبلیغات چنین آمده است: تبلیغات اطلاعات کنتــــــــــرل شده قابل تشخیص و قانع کننده ای است که توسط رسانه های ارتباط جمعی ارایه می شود.

منظور ازکنترل شده بودن تبلیغات مطابق سلیقه ی تولید کننده یا سایر ارگان های سفارش دهنده ی تبلیغات یا اطلاعات می باشد. به طورکلی می توان گفت که تبلیغات تجاری نوعی از ارتباطات است که از سوی شخص حقیقی یا حقوقی معین با هدف معرفی ، جلب توجـــــــه یا تشویق نسبت به کالا و خدمات نیازها با استفاده از وسایل گوناگون خطاب به توده ، گروه یا فرد صورت می گیرد.

تاریخچه تبلیغات:

آنچه که امروزه به عنوان تبلیغات جدید و نو می شناسیم ریشه در اواخر قرن نوزدهـــم و اوایل قرن بیستم در کشور ایالات متحده آمریکا دارد. به طور کلی بـــرای تبلیغات اعم از سیاسی یا تجاری می تـــــــــوان سه دوره تاریخی در نظر گرفت: 1 – قبل از انقلاب گوتنبرگ

2 – اختراع ماشین چاپ

3 – تکمیل ماشین چاپ در سال 1450

انواع تبلیغات بر اساس هدف:

تبلیغات آگاه کننده:برای معرفی از منحنی عمر کالا مورد استفاده قرار میگیرد همچنین زمانی که هدف ایجاد یک تقاضای اولیه باشد از این نوع تبلیغات بهره گرفته می شود.آگاه کردن بازار از وجود کالای جدید، آگاه کردن بازار از تغییر قیمت و اعلام موارد استفاده جدید یک کالامورد استفاده قرار میگیرد.

تبلیغات متقاعد کننده: زمانی که رقابت تشدید می شود و هدف شرکت ایجاد تقاضای انتخابی است مورد استفاده قرار میگیرد همچنین برای تشویق مصرف کنندگان به استفاده از مارک و متقاعد کردن مشتری به خرید کالا در زمان حاضر مورد استفاده قرار میگیرد.

تبلیغات تبلیغات یادآوری کننده: برای تبلیغ کالاهای بالغ بسیار مورد استفاده قرار میگیرد زیرا این نوع تبلیغات کالارا همیشه در ذهن و خاطر مصرف کنندگان نگاه می دارد.برای یادآوری به مصرف کنندگان درباره اینکه:

احتمال بروز نیاز به کالا در آینده نزدیک وجود دارد ، ایجاد تقاضای مجدد ،یاد آوری محل خرید کالا و به خاطر سپردن کالا در طول فصول مورد استفاده قرار می گیرد.

تبلیغات تقویت کننده: برای حفظ خریداران جاری که کالارا انتخاب کرده اند انجام می شود.

زبان تبلیغ :

مبلغ در تبلیغ کالا یا خدمات در کنار بهره جستن از جاذبه های سمعی و بصــری روش ها و سبک های

تاثیر گذار در اقناع مخاطبان برای رسیدن به هدف خود ازیکی دیگراز روشهای موثر در تبلیغ نیزبهره می‌جوید و آن زبان تبلیغ است . زیرا انتخاب نوع زبان در تبلیغ برای انواع گوناگون مخاطبان اقدامــی حساس و قابل اهمیت از سوی مبلغ محسوب می شود . در کار تبلیغی توجـــــه به زبان مناسب مخاطب دارای اهمیت فوق العاده ای است .شیوه ی بیان مطلب باید متناسب با فرهنگ اجتماعی و توانایی ذهنی مخاطبان تنظیم شود . تبلیغی که مخاطب خردسال را مورد هدف قــــــرار می دهد با مخاطب بزرگسال کاملاً متفاوت است . در کار تبلیغات 2 نوع زبان تبلیغی وجود دارد :

الف ) زبان مستقیم و محاوره ای ب ) زبان موجز و منفصل

زبان تبلیغاتی معمولاً غیررسمی و محاوره ای است . جملات همیشه ساختار ساده و کوتاهـــی دارد . مشتری دائماً مورد تشویق و ترغیب قرار می گیرد اما در کنار استفاده از زبان مستقیم و محاوره ای درآگهی های تجاری تمایل زیادی به استفاده از کلام موجز و منفصل وجود دارد . زمان کوتاه است. لغت گفتاری غالباً یک نقش بسیار فرعی را به خاطر قدرت و تاثیر مطلوب سمعـــــی و بصری ایفاء می کند . و با قرار دادن تصاویر کوچک در پایین صفحه سعی می کنند پیام خود را برسانند . تاثیـــر معانی و بیان این نوع تبلیغات در بـــــــــی طرف و موجز بودن در شیوه ای قرار دارد که با تصاویر احساسی ترکیب می شود . معانی و بیان در تبلیغات به روشهایـــی اشاره می کند که برای ترغیب و تاثیر گذاری روی مردم طراحی می شود .

انواع جاذبه های تبلیغ :

در اجرای هر یک از روشهای مستقیم و غیر مستقیم در تبلیغات بازرگانی ، جاذبه هایی به کار بــرده ی شود که بتواند مخاطب را به سوی محتوای پیام جلب کند . متداولترین جاذبـه هایی که در پیام های تبلیغی مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از :

جاذبه منطقـــی ، جاذبه احساســی ، جاذبه ترس ، جاذبه خنده ، جاذبه یک جنبه ای و دو جنبه ای ، جاذبه نوستالژی ( گذشته نگری ) ، جاذبه اخلاقی .

1 – جاذبه ی منطقی : ارتباط برقرار کننده باید به دنبال جاذبه یا مطلبی باشد که پاسخ مورد انتظاراو را به دنبال داشته باشد . یکی از راههای حصول این هدف بهره گیری از جاذبه ی منطقی است که بهدلبستگیهای شخصی مخاطبان هدف مربوط می شود . جاذبه منطقی نشان می دهد که کالا ، منافــــع و مزایای مورد انتظار چه نیازهایی از مخاطب را برطرف می کند . پیامهایی که کیفیت ، صرفه جویی فایده و کاربرد کالا را نشان می دهد از جمله این نوع جاذبه ها محسوب می شود .

در جاذبه منطقی به طور مشخص و صریح مزایای کالا و خود کالا و ویژگیهای آن عنوان می شود و از پرداختن به مسائل و موضوع های حاشیه ای خودداری می شود .

در واقع در تبلیغ با استفاده از این نوع جاذبه ، کالا و خدمات ارایه می شود . عمده ترین دغدغــه ی مبلغ این است که ذهن مخاطب را به خودکالا وخدماتی که فراهم می آورد جلب کند وهمچنین منطبق با دلایل و استدلالهای قابل قبول برای مخاطبان باشد .

خلاصه :

1 – پاسخ مورد انتظار مخاطب را به دنبال دارد .

2 – کالا چه مزایا ، منافع مورد انتظار کدام نیازها را برطرف می کند .

3 – کاربرد کالا را نشان می دهد .

4 – به طور مشخص و صریح مزایا کالا ، خود کالا و ویژگیهای آن مطرح می شود .

مانند کارت عابر بانک ملت ( خرید ، انتقال وجه ، پرداخت قبوض ، شارژ، صرفه جویی درزمان)

2– جاذبه احساسی : در مقابل جاذبه ی منطقی ، جاذبه ی احساسی قرار دارد . در تبلیغ با این نوع جاذبه ، برخلاف جاذبه منطقی سعی در تحریک احساسات فرد و برانگیختن آن و رسیدن به مقصود از این طریق می شود . هدف از تبلیغ با جاذبه ی احساسی عبارت است از ایجاد و برقراری ارتباط بین کالا و مصرف کننده که آن را استراتژی اتصال می گویند . تبلیغ با این نوع جاذبه احتمال درک بهتر پیام را برای مخاطب فراهم می آورد و بنابراین بیشتر در ذهن مخاطب حک شده و باقــــــــــی می ماند و بیشتر فرد را با کالا درگیر می کند . مانند: اهدای خون ، اهدای زندگـــی یا هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم .

3 – جاذبه خنده و طنز : تبلیغ با جاذبه خنده و یا جاذبه ترس هر دو زیر مجموعـــــه تبلیغ با جاذبه احساسی است و یا به تعبیری جاذبه احساسی نامیده می گردد. تبلیغ با محتوای خنده در مقابل تبلیـــغ با محتوای ترس است . تبلیغاتی که با محتوای خنده ارائه می شود در زمره ی تبلیغاتی است که بهتراز همه شهرت یافته و در بین تبلیغاتی که به نمایش در می آید بیشتراز بقیه به یاد می ماند ودرمورد آن صحبت می شود . متخصصان تبلیغات برای استفاده از تبلیغ با محتوای خنده دلایلی چند ارایـه کرده اند از جمله اینکه پیامهای شاد و خنده آور در جلب توجه مخاطبان و ایجاد تمایل نسبت به تبلیغ اثربخش تر به نظـــــر می رسد . این نوع تبلیغ همچنین با تغییر نگرش و ایجاد احساس مثبت در مخاطب اثر بخشـــی پیام را افزایش می دهد . مانند : پاک یادت نره یا روغن اویلا .

جاذبه ی ترس : همانطور که عنوان شد در واقع تبلیغاتی که با محتوای ترس ارائه می شود در نقطه مقابل تبلیغاتــی است که با محتوای خنده ارائه می گردد .کارشناسان برخی ازمواقع در پیامهای تبلیغاتی ازجاذبه ی ترس استفاده می کنند تا از این طریق در مخاطب نگرانی بوجود آورند و آنها را تحریک به انجــام یا عدم انجام کاری کنند . این کار با شیوه های متعدد انجام می گیرد . برخی از تبلیغات ممکن است در صورت عدم تغییر رفتار و یا نگرش فرد رخ بدهد . پیامهای ترس آورهمچنین ممکن است بدین صورت عمل کند که اگر فرد رفتار خاصی را اتخاذ نکند ممکن است به پیامدهای بدی مبتلا شـــود مثل مسواک نزدن .

خلاصه مطلب :

1 – زیرمجموعه جاذبه ی احساسی

2 – نقطه مقابل جاذبه خنده

3 – در مخاطب ایجاد نگرانی می کند

4 – به صورتی تبلیغ می کند که اگر مخاطب عمل نکند به عواقب بدی مبتلا می شود .

5 – اگر فرد عمل نکند از گروه طرد می شود

مثال : تبلیغ بیمه ( نشان دادن یک حادثه ...) ( نبستن کمربند ایمنی در اتومبیل )

پیامهای ترس آورممکن است به صورت دیگری نیزعمل نماید وآن اینکه افرادی که ازاین پیامهای تبلیغاتـــــــــی تبعیت نکنند از جامعه یا گروه طرد می شوند . امروزه مطالعات نشان داده است که پیامهای ترس آورمی تواند اثربخش باشد مشروط براینکه کارشناسان تبلیغ بدانندترس چگونه عمل می کند . کارشناسان قبل از استفاده از تبلیغ با جاذبه ی ترس باید از نحوه ی عمل این نوع تبلیــغ، میزان استفاده از آن و واکنشهای متفاوت مخاطبان نسبت به آن اطلاع حاصل کنند . همانگونه کـه از مطالعات استنباط می شود درصورتی که میزان ترس کم شود میزان پذیرش ویا متقاعد کنندگی پیام افزایش می یابد . اما اگر ترس از یک حدی تجاوز کند با افزایش ترس پذیرش و متقاعد شـدن شروع به کم شدن می کند و تاثیر کمتری در متقاعد کردن افراد می گذارد . میزان اندک ترس اثر تسهیل کنندگی دارد چون موجب جلب توجه مخاطب و علاقه به پیام می شود . بنابراین مخاطــب را تحریک می کند برای حل مشکل خود آنگونه که پیام عنوان می کند اقدام کند .

اگر درجه ترس بالا باشد اثر بازدارندگی زیاد می شود که در این حالت مخاطب از نظر احساسـی پیام منفجر می شود و در مورد آن گزینش ادراکـــــــی و یا در نهایت گفته های پیام را انکار و به مخالفت با آن برانگیخته می شود .

برای اینکه پیام با محتوای ترس موفق باشد میزان ترسی راکه می خواهیم درمخاطب بوجودآوریم باید به اندازه ای باشد که توجه و علاقـــــه ی او را جلب کند . اما نه به اندازه ای زیاد باشد که او پیام را رد و یا آن را تحریف کند . همچنین حائز اهمیت است مخاطبـی را که پیام برای او ارسال می شود مد نظر داشته باشیم و واکنشهای افراد را در برابر ترس بدانیم .

تبلیغ با محتوای ترس هنگامی که گیرنده از اعتماد به نفس خوبی برخوردار باشد کمتر دستخـوش هیجانات و نگرانـــــــــی ها می شود . همچنین بر روی افرادی که ترجیح می دهند به جای گریز از مشکلات با آنها روبه رو شوند مفید و اثر بخش به نظرمیرسد.

در خصوص اینکه چه نوع اطلاعاتی را در پیامهای تبلیغاتـــــــــــی با محتوای ترس ارائه دهیم توصیه هایی شده است که عبارتند از :

1 – از ارائه پیامهای به شدت ترس آور خودداری شود زیرا ترس زیاد درمخاطب نتیجه ی منفی و مغایر آنچه که مورد نظر ارائه پیام است می گذارد .

2 – به مخاطبانی که از سطح آگاهی اندکی برخوردارند یا عزت نفس کمی دارند نباید پیامهـــــای بسیار رعب آور ارائه شود .

3 – مشکل باید به سرعت در تبلیغ حل شود تا نگرانی مخاطب سریع کاهش یابد .

جاذبه اخلاقی :

جاذبه اخلاقی یکی از جاذبه های تبلیغاتی است . این جاذبــه بر تشخیص مخاطبان در باره درست یا غلط بودن موضوعی تکیه می کند . از جاذبه های اخلاقـــــی زمانی استفاده می شود که مسائل اجتماعی مثل تساوی حقوق زنان و غیره مطرح شود .

خلاصه :

جاذبه اخلاقی : ( بر درست و غلط بودن موضوع یا رفتار مثل اعتیاد ) ( مسائل اجتماعی )

جاذبه یک جنبه ای و چند جنبه ای :

پیامهای تبلیغاتی ازحیث اینکه چه نوع اطلاعاتی رابه مخاطب ارائه می کند به دو دسته پیام های یک جنبه ای و چند جنبه ای تقسیم می شوند .

1 – پیامهای یک جنبه ای : پیامهایی هستند که فقط اطلاعات مثبت در خصوص کالا و ازهر گونه اطلاعاتی که در خصوص نارسایی و یا نقاط ضعف محصول میباشد ، خودداری می نماید . مثل ارائه خدمات پس از فروش خودرو یا تبلیغات در مورد ال سی دی ها در مقایسه با نوع قبلی.

2 – پیام های دو جنبه ای : پیامهایی هستند که نه تنها به ارائه اطلاعات مثبت در خصـوص کالا می پردازند بلکه نارسائی های آن را نیز گوشزد می کنند . یعنـــی علاوه برارسال اطلاعات مثبت به مصرف کنندگان ، به آنها نیز اطلاعات منفی در خصوص ارائه کالا نیز ارائه میدهند . مثل تبلیغات روی سیگار . در این نوع پیامها گیرنده پیام علاوه بر اینکه به جنبه های مثبت و مزایای کالا آشنا می شـــود با نارسایی های اجتماعی کالا نیز آشنا می گردد .

جاذبه ی نوستالژی :

نوستالژی به معنای بازگشت به گذشته و حسرت گذشته را خوردن گفتــــه می شود . در این نوع جاذبه مبلغ با بازگشت مخاطب به دوران کودکی یا جوانی سعی در ارائه راهکارهای مفیـــــــــــد برای بهره گیری ازشرایط حاضرمخاطب انجام می دهد تا بتواند مخاطب رامجبور به انجام کاری که می خواهد بنماید . معمولاً این نوع تبلیغات حوزه های اقتصادی و اجتماعی را شامل می شود.

شیوه های اجرای تبلیغات :

درکناراستفاده ازجاذبه های تبلیغاتی باید بدانندازچه روشی برای اینگونه جاذبه ها استفاده می کنند و در عین حال که جاذبه برای تبلیغ مهم است نحوه اجرای آن با استفاده از روشهـــــای خاص نیز حائز اهمیت است .

پیام تبلیغاتی با شیوه های مختلفی ارائه می شود که عبارتند از :

1 – موزیکال : دراین سبک یک یاچند شخصیت کارتونی نمایش داده می شودکه مشغول خواندن آوازی در باره یک کالا هستند . دلیل استفاده نسبتاً زیاد از این شیوه این است که به خاطر سپردن و به یاد آوردن اشعار و ترانه ها ساده است و به راحتی در ذهن حک می شود . اگر موسیقـــی و ترانه آگاهانه به کار گرفته شود مطمئناً می تواند موثـــــر باشد . ولــــی اشاعه و گسترش قطعات نا هماهنگ و نامفهوم در دراز مدت نتیجه ی عکس می دهد .

خلاصه : موزیکال

– استفاده از شخصیتهای کارتونی

– دلیل استفاده به خاطر سپردن و به یاد آوردن

– در ذهن حک می شود .

– آگاهانه و موثر است .

2 – ارائه تائیدیه : در این روش از یک منبع دوست داشتنی و قابل اعتماد برای تائید کالا استفاده می شود . در این خصوص هم از افراد مشهور و هم از افراد غیر مشهـــور می توان استفاده کرد. البته بینندگان بیشتر تحت تاثیر افراد مشهور قرار می گیرند .

3 – داستان گویی :روش داستان گویی شبیه ساختن یک فیلم کوتاه است بااین تفاوت که داستان باید درعرض زمان کوتاهی مثلاً حدود 30 ثانیه شروع ، پی گیری و به اتمام برسد . دراین روش بخش گفتاری بر روی تبلیغ خوانده می شود و گوینده مشهود نیست .

4 – مستندات علمی : دراین روش مدارک مستندباتحقیقاتی ارائه می شود که نشان می دهدمارکهای کالای موضوع آگهی نسبت به یک مارک یا چند مارک تجاری دیگر بهتر است یا بیشتر مورد پسنـد قرار می گیرد .

تبلیغ دو تکه :

در این شیوه دوتبلیغ به هم مرتبط از یک شرکت که یک خط متصل عقیــــده ای را دنبال می کنند و هنگام پخش از تلویزیون در بین این دو تبلیغ یک تبلیـــغ کاملاً جداگانه از محصول دیگر مربوط به شرکت دیگر پخش می شود که هیچ ربطی به شرکت و محصول اول ندارد . به عبارت دیگردراین شیوه تلویزیون گوشـــــزد می شود که نخست 15 ثانیه اول تبلیغ ما را پخش کنید و سپس بعد از آن تبلیغ یک شرکت دیگر را قرار دهید و مجدداً قسمت دوم تبلیغ شرکت ما را پخش کنید .

شایستگی فنی :

دراین شیوه توانایی های فنی شرکت در تولید کالا ارائه می شود .درتبلیغات استفاده ازروش عنوان شایستگی فنی اغلب در مورد لوازم برقی بکار گرفته می شود . مانند یخچال امرسان ( برچسب انرژی )

نمای نزدیک :

تلویزیون اساساً رسانه ای برای خلق تصاویرنمای نزدیک است. بزرگترین صفحه تلویزیون برای نمایش دادن تمامی اجزای موجود در صحنه نمایش تبلیغ کوچک است . نمـــــای نزدیک می تواند مورد استفاده شرکت ها ، رستورانهای بزرگ و انواع غذاهای پختـــه برای نشان دادن غذاهایشان برای تحریک اشتهای بیننده به کارگرفته شود . دراین شیوه صدا غالباً برروی تصویر بکارگرفته می شود و نقش ثانویه در تبلیغ را بر عهده دارد . مانند نشان دادن غذاها از نزدیک ( برنج طوبی )


مبلغ قابل پرداخت 15,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 136

پکیج کسب درآمد میلیونی ( تضمینی و تست شده)

بسم الله الرحمن الرحیم  *کسب درآمد از اینترنت روزانه ۲،۰۰۰،۰۰۰ میلیون تومان تضمینی و تست شده*  آپدیت جدید آبان ۱۴۰۲  ((آموزش صفر تا صد کسب درآمد اینترنتی بالای ۵۰،۰۰۰،۰۰۰ میلیون تومان ماهانه، پشتیبانی ۲۴ ساعته ۷ روز هفته، ۱۰۰%حلال شرعی، کاملاً واقعی و تست ...

کتاب از سیر تا پیاز بازاریابی شبکه ای

کتاب از سیر تا پیاز بازاریابی شبکه ای

نام کتاب : از سیر تا پیاز بازاریابی شبکه ای نویسنده : زیگ زیگلار مترجم : زینب فرجی و مصطفی عابدینی فرد فرمت : pdf ... ...

فرمول موتور شور خودرو

فرمول موتور شور خودرو

اسپری موتورشور یکی از عواملی که باعث طولانی شدن، عمر مفید موتور اتومبیل شما خواهد شد تمیز و نحوه درست کار کردن موتور خودرو می باشد. هم چنین داشتن موتور سالم در کاهش آلایندگی های تولید شده نیز سهم بسزایی را خواهد داشت. با توجه به توضیحات ذکر شده سعی بر آن داشته باشید تا ... ...

کتاب صوتی 125 راه اثبات شده برای رسیدن به اوج در فروش بیمه

کتاب صوتی 125 راه اثبات شده برای رسیدن به اوج در فروش بیمه

عنوان کتاب: 125 راه اثبات شده برای رسیدن به اوج در فروش بیمه نویسنده: مارک سیلورمن مترجم: حسام امامی گوینده: علی بهرامی فرمت فایل ها: mp3 تعداد فایل ها: 27 حجم کل فایل ها: 105 مگابایت مدت زمان پخش: 4 ساعت و 15 دقیقه زبان: فارسی توضیحات: کتاب صوتی مهارت های ... ...

دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی تخصصی حسابداری

دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی تخصصی حسابداری

دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی تخصصی حسابداری   مجموعه نمونه سوالات استخدامی تخصصی حسابداری شامل: نمونه سوالات تخصصی حسابداری درس اقتصاد خرد ۱۸۰ عدد نمونه سوالات تخصصی حسابداری درس حسابرسی ۱۸۰ عدد نمونه سوالات تخصصی حسابداری درس اصول حسابداری ۱۷۳ ... ...

نمایندگی خدمات مجازی: ارائه پنل خدمات مجازی، سوشال مدیا

نمایندگی خدمات مجازی: ارائه پنل خدمات مجازی، سوشال مدیا

نمایندگی خدمات مجازی: ارائه پنل خدمات مجازی، سوشال مدیا 200,000 تومان با تخفیف 50% فقط 100,000 تومان پنل «پنل نمایندگی ارائه خدمات مجازی، سوشال مدیا» بمب مجازی مدیریت: سوشال مدیا فرمت: pdf، آدرس پنل، ویدئویی mp4 تیم برنامه نویسی: سوشال مدیا سال انتشار: پنل ... ...

کتاب صوتی اثر مرکب نوشته دارن هاردی

کتاب صوتی اثر مرکب نوشته دارن هاردی

  ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- کتاب‌های مرتبط                                          فیلم ذهن تغییر یافته                   نکته های ... ...

دانلود کتاب صوتی راز موفقیت اثر آنتونی رابینز

دانلود کتاب صوتی راز موفقیت اثر آنتونی رابینز

دانلود کتاب صوتی راز موفقیت اثر آنتونی رابینز معرفی کتاب صوتی راز موفقیت در کتاب صوتی راز موفقیت نوشته آنتونی رابینز، به شما راه حل‌هایی پیشنهاد می‌شود تا بتوانید آنچه را که دوست دارید، بدست آورید، ضمن اینکه آنچه را که دارید حفظ کنید. این کتاب راهنمایی عملی برای ... ...

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما