سایت http://30book.4kia.ir سایت دانلود کتاب ,دانلود مقاله,دانلود تحقیق ,دانلود گزارش کاراموزی ,دانلود طرح توجیهی ,دانلود پروژه ,دانلود پاورپوینت ,دانلود جزوه وغیره

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 406
  • بازدید دیروز : 1800
  • بازدید کل : 1700059

دانلود پروژه بررسي ارتباطات درون شهري و ميزان رضايت مردم از عملكرد سازمان اتوبوسراني


دانلود پروژه بررسي ارتباطات درون شهري و ميزان رضايت مردم از عملكرد سازمان اتوبوسراني با فرمت ورد ودر 16 صفحه قابل ویرایش

فهرست مطالب

عنوان صفحه

مرحله اول: 1

1) مقدمه 1

2) جمع آوري داده ها 2

3) بررسي سئوالات مورد نظر 2

4) بخش نمودارها و جداول 7

5) منحني نرمال 8

6) بررسي مشكلات 19

7) نتيجه گيري كلي 20

پرسشنامه

 

قسمتی از متن پروژه بررسي ارتباطات درون شهري و ميزان رضايت مردم از عملكرد سازمان اتوبوسراني

 

مرحله اول

انتخاب موضوع : هدف از اين پروژه بررسي ارتباطات درون شهري و ميزان رضايت مردم از عملكرد سازمان اتوبوسراني مي باشد.

جامعه :سازمان اتوبوسرانی

نمونه : شهروندان ایستگاه ابوتوس

متغیر تصادفی: گروه سنی افراد مسن وجوان

نوع متغیر : کیفی اسمی

روش نمونه گیری : به صورت اعداد تصادفی ساده

روش جمع آوری داده ها : از طریق پرسشنامه کتبی

مرحله دوم

مقدمه:

براي يك فرد عادي كاملاً طبيعي است كه در مورد برخورداري از يك سازمان اتوبوسراني موفق و هماهنگ، سئوالاتي را در ذهن داشته باشد.

ما بطور كلي در چهار موضوع اصلي رفاه و آسايش شهروندان و هزينه بهره مندي از امكانات سازمان اتوبوسراني و پراكندگي مسيرهاي حمل و نقل و مدت زمان مفيد رفت و آمد تحقيقات گسترده اي در سطح شهر انجام داده ايم.

این تحقیق اتوبوسرانی در سال 1384 صورت گرفته است که اين پرونده با توزيع پرسشنامه در مكانهاي مختلف شهر آغاز گشت. در اين رابطه داده ها جمع آوري شده و مورد ارزشيابي و تجزيه و تحليل قرار گرفتند.در اين بررسي از محاسبات آماري، نمودارها و غيره استفاده شده است.

 

 

جمع آوري داده ها:

به دليل مشكلات زياد موجود براي جمع آوري داده ها در برخي از نواحي دوردست از مكانهاي پر ازدحام در شهر، جامعه آماري ما را تشكيل داده اند.

در اين تحقيق از ساير افراد مورد نظر در رده هاي سني مختلف براي جمع آوري اطلاعات و پاسخ دادن به پرسشنامه استفاده شده است. به رغم مشكلاتي كه براي جمع آوري داده ها موجود است از طريق پرسشنامه توانستيم اطلاعات مورد نياز را تهيه و تفسير نماييم.

بررسي سئوالات مورد نظر:

در انجام اين پروژه ما با استفاده از تحقيقات و كمك از نمونه ها و آمارگيري هاي مختلف سئوالات مختلفي را در زمينه هاي گوناگون راجع به سازمان اتوبوسراني ارائه داده ايم كه در اين سئوالات مردم نظر خود را بيان نموده اند.

محتواي برخي سئوالات به شرح زير است:

در اين سئوالات در رابطه با مسائل رفاهي و خدمات سازمان اتوبوسراني و ميزان رضايت مردم از عملكرد سازمان تحقيق بعمل آمده است.

- در رابطه با سكوت و نظافت و مسائل رفاهي درون اتوبوس مسائلي وجود دارد كه از آن جمله مي توان به مسائل زير اشاره كرد:

بعضي از افراد مسن از اين امور از قبيل مسائل رفاهي رضايت چنداني ندارند. آنها معتقدند، نوجوانان و افرادي با سن پايين كه ميل زيادي به تحرك و فعاليت دارند به اين قبيل مسائل توجه زيادي ندارند و مراعات حال ايشان را نمي كنند.

بيشتر افراد به طور كلي از نظافت اتوبوسها نسبت به چند سال اخير رضايت بيشتري دارند. زيرا اتوبوسهايي كه مدل آنها بالا مي باشد و زمان توليد و ساخت آنها بيشتر از چند سال نمي باشد بنابراين علاوه بر پاكيزگي اين اتوبوسها از نظر كيفيت و آسايش افراد نيز در سطح بالايي قرار دارند.

- از نظر بر خورد رانندگان با مسافرين بايد گفت بدليل اينكه رانندگان مدت زيادي را به رانندگي مي پردازند و روحيه مناسبي ندارند چندان با روي باز و رفتار مناسب با مردم برخورد نمي كنند البته در اين ميان رانندگاني نيز وجود دارند كه واقعاً به بهترين شيوه وظيفه خود را در مقابل مسافرين انجام مي دهند و آنها را نيز از خود ناراضي نمي گردانند.

- در مورد فاصله زماني رسيدن هر اتوبوس به مقصد اين نكته مشخص است كه با توجه به مقتضيات محدودي مورد نظر تعداد اتوبوسها مشخص شده و هر چه اين تعداد بيشتر باشد و فاصله مبدأ تا مقصد كمتر باشد، مدت زمان رسيدن اتوبوس كمتر خواهد بود.

برخي از مردم جامعه در مورد به موقع رسيدن به مقصد خود ابراز نارضايتي مي كنند. آنها اين مشكل را ناشي از عواملي چند مي دانند:

1) ازدحام و شلوغي خيابانها و مسير رفت و آمد آنها

2) توقف نكردن برخي از اتوبوسها در بعضي از ايستگاهها بدليل شلوغ بودن اتوبوس

3) زياد سوار شدن مردم و ازدحام آنها در وسط اتوبوس

- با توجه به داده هاي بدست آمده از طريق پرسشنامه ها مي توان دريافت كه مردم از نظر پراكندگي مسيرهاي حمل و نقل در سطح شهر تا حدودي رضايت كافي را دارند يعني تقريباً 40% اين پراكندگي مسيرها را در سطح متوسط دانسته و حدود 36% در سطح خوب و خيلي خوب دانسته و 23% نيز در سطح پايين و بد مي دانند. اما بايد توجه داشت كه در برخي از مناطق نمي‌توان مسيرها را به چند بخش تقسيم نموده و يا مسيرها را كوتاه كرد. زيرا در اين صورت ممكن است مشكلاتي از قبيل ازدحام و تراكم زياد در جايي بوجود آيد و برخي از مناطق از امكانات اتوبوسراني محروم گردند.


مبلغ قابل پرداخت 10,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲ مرداد ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 114

پکیج کسب درآمد میلیونی ( تضمینی و تست شده)

بسم الله الرحمن الرحیم  *کسب درآمد از اینترنت روزانه ۲،۰۰۰،۰۰۰ میلیون تومان تضمینی و تست شده*  آپدیت جدید آبان ۱۴۰۲  ((آموزش صفر تا صد کسب درآمد اینترنتی بالای ۵۰،۰۰۰،۰۰۰ میلیون تومان ماهانه، پشتیبانی ۲۴ ساعته ۷ روز هفته، ۱۰۰%حلال شرعی، کاملاً واقعی و تست ...

کتاب از سیر تا پیاز بازاریابی شبکه ای

کتاب از سیر تا پیاز بازاریابی شبکه ای

نام کتاب : از سیر تا پیاز بازاریابی شبکه ای نویسنده : زیگ زیگلار مترجم : زینب فرجی و مصطفی عابدینی فرد فرمت : pdf ... ...

فرمول موتور شور خودرو

فرمول موتور شور خودرو

اسپری موتورشور یکی از عواملی که باعث طولانی شدن، عمر مفید موتور اتومبیل شما خواهد شد تمیز و نحوه درست کار کردن موتور خودرو می باشد. هم چنین داشتن موتور سالم در کاهش آلایندگی های تولید شده نیز سهم بسزایی را خواهد داشت. با توجه به توضیحات ذکر شده سعی بر آن داشته باشید تا ... ...

کتاب صوتی 125 راه اثبات شده برای رسیدن به اوج در فروش بیمه

کتاب صوتی 125 راه اثبات شده برای رسیدن به اوج در فروش بیمه

عنوان کتاب: 125 راه اثبات شده برای رسیدن به اوج در فروش بیمه نویسنده: مارک سیلورمن مترجم: حسام امامی گوینده: علی بهرامی فرمت فایل ها: mp3 تعداد فایل ها: 27 حجم کل فایل ها: 105 مگابایت مدت زمان پخش: 4 ساعت و 15 دقیقه زبان: فارسی توضیحات: کتاب صوتی مهارت های ... ...

نمایندگی خدمات مجازی: ارائه پنل خدمات مجازی، سوشال مدیا

نمایندگی خدمات مجازی: ارائه پنل خدمات مجازی، سوشال مدیا

نمایندگی خدمات مجازی: ارائه پنل خدمات مجازی، سوشال مدیا 200,000 تومان با تخفیف 50% فقط 100,000 تومان پنل «پنل نمایندگی ارائه خدمات مجازی، سوشال مدیا» بمب مجازی مدیریت: سوشال مدیا فرمت: pdf، آدرس پنل، ویدئویی mp4 تیم برنامه نویسی: سوشال مدیا سال انتشار: پنل ... ...

کتاب صوتی اثر مرکب نوشته دارن هاردی

کتاب صوتی اثر مرکب نوشته دارن هاردی

  ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- کتاب‌های مرتبط                                          فیلم ذهن تغییر یافته                   نکته های ... ...

دانلود کتاب صوتی راز موفقیت اثر آنتونی رابینز

دانلود کتاب صوتی راز موفقیت اثر آنتونی رابینز

دانلود کتاب صوتی راز موفقیت اثر آنتونی رابینز معرفی کتاب صوتی راز موفقیت در کتاب صوتی راز موفقیت نوشته آنتونی رابینز، به شما راه حل‌هایی پیشنهاد می‌شود تا بتوانید آنچه را که دوست دارید، بدست آورید، ضمن اینکه آنچه را که دارید حفظ کنید. این کتاب راهنمایی عملی برای ... ...

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما